Revista de deseño
Revista de deseño
Premio

Nagrada

Premio Este deseño realízase para contribuír á normalización da vida durante o autoillamento e para crear un premio especial para os gañadores dos torneos en liña. O deseño do premio representa a transformación dun peón nunha raíña, como un recoñecemento ao progreso do xogador no xadrez. O premio consiste en dúas figuras planas, a Raíña e o Peón, que se introducen unha na outra debido a unhas ranuras estreitas que forman unha única copa. O deseño do premio é duradeiro grazas ao aceiro inoxidable e é conveniente para o transporte ao gañador por correo.

Fábrica

Shamim Polymer

Fábrica A planta necesita manter tres programas, incluíndo instalacións de produción e laboratorio e oficina. A falta de programas funcionais definidos neste tipo de proxectos é o motivo da súa desagradable calidade espacial. Este proxecto busca resolver este problema utilizando elementos de circulación para dividir programas non relacionados. O deseño do edificio xira arredor de dous espazos baleiros. Estes espazos baleiros crean a oportunidade de separar espazos funcionalmente non relacionados. Ao mesmo tempo, actúa como un patio medio onde todas as partes do edificio están conectadas entre si.

O Deseño De Interiores

Corner Paradise

O Deseño De Interiores Como o sitio está situado nun terreo de esquina na cidade con moito tráfico, como pode atopar tranquilidade no barrio ruidoso mantendo as vantaxes do chan, a funcionalidade espacial e a estética arquitectónica? Esta pregunta fixo que o deseño fose bastante desafiante ao principio. Para aumentar en gran medida a privacidade da vivenda mantendo unhas boas condicións de iluminación, ventilación e profundidade de campo, o deseñador fixo unha proposta audaz, construír unha paisaxe interior. É dicir, construír un edificio cúbico de tres plantas e mover os xardíns dianteiro e traseiro ao atrio. , para crear unha paisaxe verde e acuática.

Casa Residencial

Oberbayern

Casa Residencial O deseñador cre que a profundidade e o significado do espazo viven na sustentabilidade derivada da unidade do home, o espazo e o medio ambiente interrelacionados e codependentes; de aí que con enormes materiais orixinais e residuos reciclados, o concepto se materialice no estudio de deseño, unha combinación de fogar e oficina, para un estilo de deseño de convivencia co medio ambiente.

Exposición Conceptual

Muse

Exposición Conceptual Muse é un proxecto de deseño experimental que estuda a percepción musical do ser humano a través de tres experiencias de instalación que proporcionan diferentes formas de experimentar a música. O primeiro é puramente sensacional usando material termoactivo, e o segundo mostra a percepción decodificada da espacialidade musical. O último é unha tradución entre a notación musical e as formas visuais. Anímase á xente a interactuar coas instalacións e explorar a música visualmente coa súa propia percepción. A mensaxe principal é que os deseñadores deben ser conscientes de como a percepción lles afecta na práctica.

A Identidade Da Marca

Math Alive

A Identidade Da Marca Os motivos gráficos dinámicos enriquecen o efecto de aprendizaxe das matemáticas no entorno de aprendizaxe mixta. Os gráficos parabólicos das matemáticas inspiraron o deseño do logotipo. As letras A e V están conectadas cunha liña continua, demostrando a interacción entre un educador e un alumno. Transmite a mensaxe de que Math Alive guía aos usuarios a converterse en nenos fanáticos das matemáticas. Os elementos visuais clave representan a transformación de conceptos matemáticos abstractos en gráficos tridimensionais. O reto era equilibrar o ambiente divertido e atractivo para o público obxectivo coa profesionalidade como marca de tecnoloxía educativa.