Revista de deseño
Revista de deseño
O Xoguete De Madeira

Cubecor

O Xoguete De Madeira Cubecor é un xoguete sinxelo pero complicado que desafía o poder de pensamento e creatividade dos nenos e familiarízaos con cores e accesorios sinxelos, complementarios e funcionais. Ao unir pequenos cubos entre si, o conxunto estará completo. En pezas utilízanse varias conexións sinxelas, incluíndo imáns, velcro e pinos. Buscando conexións e conectándoas entre si, completa o cubo. Tamén reforza a súa comprensión tridimensional convencendo ao neno para que complete un volume sinxelo e familiar.

Pantalla

Bellda

Pantalla Unha pantalla colgante fácil de instalar que simplemente se adapta a calquera bombilla sen necesidade de ningunha ferramenta ou coñecementos eléctricos. O deseño dos produtos permite ao usuario simplemente poñelo e quitalo da lámpada sen moito esforzo para crear unha fonte de iluminación visualmente agradable nun orzamento ou aloxamento temporal. Dado que a funcionalidade deste produto está integrada na súa forma, o custo de produción é similar ao dunha maceta de plástico común. A posibilidade de personalizar ao gusto do usuario pintando ou engadindo calquera elemento decorativo crea un carácter único.

O Material De Marketing De Eventos

Artificial Intelligence In Design

O Material De Marketing De Eventos O deseño gráfico ofrece unha representación visual de como a intelixencia artificial pode converterse nun aliado dos deseñadores nun futuro próximo. Ofrece información sobre como a IA pode axudar a personalizar a experiencia para o consumidor e como a creatividade está no punto de mira da arte, a ciencia, a enxeñaría e o deseño. Artificial Intelligence In Graphic Design Conference é un evento de 3 días en San Francisco, CA en novembro. Cada día hai un obradoiro de deseño, charlas de diferentes relatores.

A Comunicación Visual

Finding Your Focus

A Comunicación Visual O deseñador pretende mostrar un concepto visual que demostre un sistema conceptual e tipográfico. Así, a composición consiste nun vocabulario específico, medidas precisas e especificacións centrais que o deseñador tivo en conta. Así mesmo, o deseñador ten como obxectivo establecer unha xerarquía tipográfica clara para establecer e mover a orde na que o público recibe a información do deseño.

Iate

Atlantico

Iate O Atlántico de 77 metros é un iate de recreo con amplas zonas exteriores e amplos espazos interiores, que permite aos hóspedes gozar das vistas ao mar e estar en contacto con ela. O obxectivo do deseño era crear un iate moderno cunha elegancia atemporal. Enfocábase especialmente nas proporcións para manter o perfil baixo. O iate ten seis cubertas con comodidades e servizos como helipuerto, garaxes para tenders con lancha rápida e moto acuática. Seis camarotes de suite acollen doce hóspedes, mentres que o propietario ten unha cuberta con salón exterior e jacuzzi. Hai unha piscina exterior e unha interior de 7 metros. O iate ten unha propulsión híbrida.

Marca

Cut and Paste

Marca Este conxunto de ferramentas do proxecto, Cortar e pegar: Prevención do plaxio visual, aborda un tema que pode afectar a todos na industria do deseño e aínda que o plaxio visual é un tema que poucas veces se discute. Isto podería deberse á ambigüidade entre tomar referencia dunha imaxe e copiala. Polo tanto, o que propón este proxecto é dar a coñecer as zonas grises que rodean o plaxio visual e situalo na vangarda das conversas arredor da creatividade.